För lite sömn

Beskriver de senaste dagarna på ett bra sätt och det känns mest som om jag lever i en dimma. Jag är så jäkla trött men ändå har mina dagar startat strax efter fem. Fick jag önska så skulle jag vilja rulla ihop mig till en boll och sova i minst ett dygn.
Eftersom det inte direkt är ett alternativ så sitter ja här och dricker kaffe istället. Jag var på vårdcentralen för tre veckor sedan och tog prover men jag har inte hört något från dem efter det. Antingen beror det på att ingen läkare har tittat på mitt fall eller så var allt bra. Jag blir inte förvånad om allt var bra vilket gör min trötthet ännu konstigare. Jag har varit galen i så pass många år så det är jag van vid, den här tröttheten däremot kom när min fysisk hälsa började fallera. Att inte lyckas vara vaken en hel dag kommer jag inte att vänja mig vid.

Kommentarer