Konstig person

Det här är en liten by så när det dyker upp någon okänd är det svårt att missa det. Jag trodde att personen bara var här på besök över julen men i går såg jag honom igen. Hans mor bor i byn och jag gissar att han är runt 20.
Det är svårt att åldersbestämma honom för han flyr varje gång som jag har sett honom. Jag tror inte att det har att göra med våra hundar för de uppför sig inte som om de tänker äta upp människor. Med tanke på att hans mor och hennes partner har ett par otrevliga hundar så borde han inte bli rädd för kopplade hundar. Varje gång som jag har sett killen när jag varit ute på promenad med våra hundar så har han tvärvänt fort. Det kanske är så att jag är väldigt skrämmande när jag är ute och går. Jag har inte tidigare varit med om att folk flyr från mig men om det sker även med andra personer får jag kanske ta mig en funderare på hur jag uppfattas.

Kommentarer