Tada en anteckning

Jag loggade in och kollade min journal igen och nu fanns det en anteckning från öppenpsyk. Av det jag kan tyda så har de tagit upp mitt fall på en konferens ännu en gång. Det jag däremot inte kan tyda är en mening under bedömning.
Där står det " Beslut om fas 1". Vad sjutton som menas med det har jag inte en aning om och inte heller har jag lyckats googla fram vad det kan menas. Hade varit roligare om de skrivit i klartext att jag hamnat i kö för utredning eller inte. Jag förutsätter att jag på sikt kommer att få veta vad som menas. Sannolikheten är inte stor att fas 1 innebär att de skickar ut en skytt med bedövningspilar som ska söva ner patienter men det hade varit intressant. Om någon vet vad fas 1 innebär när det gäller önskan om ny utredning så blir jag gärna upplyst.

Kommentarer