Soldyrkande ekorrar

Det hade jag tänkt fota i dag men i vanlig ordning var det ett fel med min plan. Felet i dag var att det inte fanns en enda ekorre som kände för att visa sig. Nu blev jag inte så förvånad över det men det börjar bli tråkigt att släpa med sig kameran och så finns det inget att fota.
Nu vet jag innerst inne att det alltid finns en massa att fota så det hänger mer på mig. Jag ser inga motiv nu och det hänger mest ihop med att jag är trött. Det kan jag inte göra så mycket åt heller. Läkaren har inte heller fått tummen ur och skrivit ut någon ny medicin åt mig så jag måste ta itu med att skicka ett nytt meddelande och påminna. Jag känner bara att det är bra drygt att behöva tjata. Att medicinen han skrev ut inte var ett alternativ måste han fått meddelande om för ett bra tag sedan och efter det känns det som om han bara skitit i att göra något åt det

Kommentarer