10.30 svensk tid?

Nu missuppfattade jag kanske vilken tidszon läkaren menade när jag fick ett meddelande om att han skulle ringa mig 10.30 i dag. Jag förutsatte att det var svensk tid som han menade men det var det kanske inte. Att det kan hända saker som gör att en läkare inte kan ringa tiden som var bestämd har jag inga problem med att förstå.
Det ändrar dock inte på faktumet att jag hatar att vänta på att bli uppringd för det stressar mig. Nu var det mobilen hann skulle ringa på så jag har i alla fall kunnat göra vad jag vill under dagen. Jag antar i alla fall att det var mobilen hann skulle ringa på för den har han ringt på tidigare och hemtelefon har vi inte längre. Jag hoppas att han ringer snart eller att jag får ett meddelande på 1177 om att han ska ringa någon annan dag/tid

Kommentarer