Hoppas att inspirationen dyker upp

Jag borde ta och skriva en bokrecension men jag har ingen lust alls. När jag inte har någon lust med det blir det jag skriver inte bra alls. Nu vet jag att bristen på inspiration hänger ihop med att jag är frustrerad över att jag är trött.
Det finns inget som jag kan göra åt det och det förstärker frustrationen ytterligare. I går tog jag itu med att boka en tid hos optiker för linskoll. Jag har inte gjort någon linskoll på fruktansvärt många år så det är ett måste nu. I dag ångrar jag lite att jag bokade in det för det känns för jobbigt att ta sig dit och sedan sitta och småprata. Nu kommer jag att ta mig dit nästa vecka oavsett hur jag känner men det är värdelöst att en sådan sak ska kännas jobbig. Jag vill tillbaka till mitt gamla liv när energin räckte till alla måsten och till roliga saker

Kommentarer