Kläder och medicin i en väska

Så långt har jag kommit med min packning och det är så långt jag kommer i dag. Ska ha med mig mer men det får jag ta i morgon. Jag hade tänkt mig att det skulle vara lite varmare väder än vad det är så jag har några problem nu.
Tanken är att jag ska få med mig tomatplantor som är ca 2dm höga, hur jag ska lyckas med det vet jag inte än. Jag vill inte att de fryser och jag vill inte att de blir mosade i min väska. Det blir helt klart ett problem för morgondagen. Inte vet jag heller om jag ska ha vinterjacka och vinterskor eller något tunnare. Jag är inte jättesugen på att åka men så länge det inte är för knepigt folk på bussen och tåget så lär jag överleva. Att komma  ihåg att ladda ner några e-böcker är ett måste, då kan jag i alla fall låtsas vara upptagen med att läsa om jag hamnar bredvid någon knäppis.

Kommentarer