Allt bra med mig

Jag fick en ok stämpel efter mitt läkarbesök och jag hade inte räknat med något annat heller. Att mina värden var bra visste jag redan eftersom jag kollade i min journal förra veckan. Lungorna och hjärtat visste jag dock inget om men det oroade jag mig inte för heller och de var okej.
Läkaren var vettig och det händer inte allt för ofta. Vi resonerade kring min medicin och jag ska ge den ett tag till. Det är drygt att hitta någon annan medicin som fungerar ihop med de andra jag tar så då är det bättre att fortsätta ett tag till med den och se om det blir bättre. Blir det inte bättre (handlar om biverkningar) så ska jag höra av mig om någon vecka och då får man överväga att dra ner på den. Jag hoppas verkligen att det blir bättre för att ha ont större delen av tiden i anklarna är drygt. Nu vill jag inte behöva besöka vårdcentralen igen på många månader

Kommentarer