Klarade inte mer

I dag kände jag att det inte går längre med min fot så jag tog en yxa och högg av den. Permanenta lösningar är alltid de bästa. Eller så är det jag skrivit lögn.
Det som är sanningen är att jag inte orkar ha ont längre i foten. Smärtan påminner mest om hur jag kan tänka mig att det känns att någon hugger en kniv i fotleden. Att känna det varje steg jag tar och känna obehag när jag är stilla fungerar inte. Eftersom det dök upp i samband med dosökning av en medicin så gissar jag att det är medicinen som jävlas. Nu är den fotleden och foten opererad för många år sedan på grund av en olycka så jag är van att känna av den och ha ont ibland. Och jag gissar att det är orsaken till att medicinen påverkat min fot så pass mycket. Nu på kvällen skrev jag ett meddelande till läkaren så får se om jag får något svar nästa vecka. Jag är inte pigg på att börja med en ny medicin igen men får se vad läkaren tycker

Kommentarer