En dag fylld med gnäll som inte leder till något vettigt alls utom att jag känner mig gnällig. Att känna sig gnällig är inte så kul. I veckan skickade jag några jordgubbsplantor men mottagaren fick dem aldrig och det verkar helt enkelt som om de försvann på vägen.
Det i sig är ingen katastrof för vi har så pass många plantor att det inte kommer märkas om jag gräver upp ytterligare några och skickar men det är ändå frustrerande. Det lutar åt att jag måste byta en av medicinerna som jag tar för den fungerar inte som den ska och det är drygt och dyrt. Jag hoppas att läkaren i veckan har någon bra lösning men jag tror inte att det finns något annat alternativ än att sluta med den. Ska någon ny medicin sättas in blir det fler besök på vårdcentralen för att hålla koll på hur den fungerar och jag är så trött på eviga besök. Att allt sedan kostar pengar gör det inte roligare. Kan jag inte bara få bli frisk och slippa mediciner? Jag är glad över att jag inte tar någon psykmedicin för då hade det antagligen varit ännu bökigare att få till min medicinering. Det är bara så lätt att bli trött på allt bök ibland

Kommentarer