Nu kommer vänsterpartiet aldrig få min röst

Och det gäller i alla framtida val som jag kommer att uppleva. I veckan fick jag ett vykort adresserat till mig från vänsterpartiet. Den typen av röstfiske kan jag acceptera även om jag ser det som onödigt.
I dag fick jag ett sms från vänsterpartiet om att jag borde rösta på dem. Givetvis inte uttryck så. Röstfiske genom sms accepterar jag inte. Jag vill inte ha sådan skit. Rent krasst förstår jag inte hur det kan vara okej att skicka politiska budskap till en nix:ad mobil men det är det. Har man nix så är det för att slippa skit man inte vill ha. Jag gör ingen skillnad mellan en telefonförsäljare och röstfiske per sms. Får se om jag får fler sms från politiska partier får jag från många blir det lätt att rösta i val i framtiden. Kanske slutar med att jag får rösta blankt i fortsättningen

Kommentarer