Väckning strax efter tre

Då blev jag väckt av en hund som behövde gå ut så det var bara att kliva upp. När jag kom in igen kände jag inte att det var någon mening med att gå och lägga mig igen så nu börjar jag bli trött. Misstänker att det här kommer att bli en väldigt lång dag för mig.
Jag borde sätta mig och läsa en bok så att jag hinner läsa ut den innan den ska tillbaka till biblioteket men jag har ingen lust.
Hur jag ska göra i morgon har jag inte beslutat än. Jag vet att det är viktigt att rösta men för min del känns det som om Sverige har så pass lite att säga till om i EU att det inte spelar någon roll om man röstar eller inte. Några valkompasser har jag gjort och läst på lite så jag känner mig rätt säker på vilket parti som får min röst om jag röstar. Jag får helt enkelt se hur jag gör

Kommentarer