Vart ska jag i juni?

Det finns en hel del saker som stör mig och ovisshet stör mig alltid. Jag loggade in för att kolla en sak i min journal och noterade att psyk hade gjort en notering efter att de hade besvarat min fråga. I noteringen fanns det information som inte fanns i meddelandet som de skickade till mig.
Den informationen är att jag ska bli kallad i juni. Vart jag ska bli kallad står det däremot inte. Ska jag bli kallad till

  • konstiga folket på öppenpsyk för ett helt meningslöst samtal
  • psykiater på ett annat öppenpsyk 10mil bort
  • psykolog eller dylikt som ska påbörja min utredning
Nu lär jag noja till jag får en kallelse för jag har ingen lust att behöva gå på något samtal på öppenpsyk och jag misstänker att om det är det och jag avbokar lär jag bli avaktualiserad från kön till utredning. Hade jag haft pengar skulle jag utan tvekan bekosta utredning själv och slippa allt bök

Kommentarer