Funderar på om jag är besviken

Jag tror väl inte det mest beroende av att jag ändå inte riktigt trodde att jag skulle bli kallad till psykiatrin i juni. Lite besviken är jag däremot på att det är ett år sedan jag kontaktade psykiatrin med önskemål om en ny utredning.
Under det året kan jag inte påstå att det hänt mycket.
Först behövde jag motivera för någon sjuksköterska eller dylikt varför jag ville ha en ny utredning.
När jag hade passerat det nålsögat fick jag finna mig i att pissa med publik för ett drogtest och träffa en läkare för att motivera varför en ny utredning var lämplig.
Efter det fick jag motivera igen i ett telefonsamtal med samma läkare varför en ny utredning skulle vara bra för mig. Det var i december och då hade en bunt på öppenpsyk möte och tog upp mig och diskuterade om jag skulle få en ny utredning. Resultatet av det mötet blev att jag placerades i kö för utredning.
Nu har jag på 6 månader inte hört något. Det känner jag mig besviken över.
Jag tycker att öppenpsyk borde kunna skicka ut ett brev/meddelande en gång i kvartalet och i alla fall meddela att man fortfarande står i kö

Kommentarer