Hade tänkt resa med lätt packning

Nu blir det inte så för jag fick frågan igår om jag kan ta med mig kameran för att fota en sak. Så nu blir det att knöla ner kameran och några objektiv och de tar plats och väger en del. Utöver det så ska jag även ha med mig lite växter så det blir till att släpa på en tung väska.
Jag ser inte riktigt fram emot det men nu är det som det är. Hoppas bara att jag slipper sitta bredvid någon gnällig person för det finns inte en chans att jag ställer upp väskan på hyllan på tåget eller på platsen var man har väskor. Jag vill inte riskera att bli av med kameran eller att den trillar ner från hyllan och går i bitar. Usch vad jag inte känner för att sitt på en buss om några timmar. Ibland går resan så långsamt och jag misstänker att det blir så idag.

Kommentarer

  1. Jag gillar att resa och försöker oxå packa så lite som möjligt. Nu när jag bröt handleden så måste jag motvilligt ställa in vandringsresa denna sommar. Får se vad vi gör istället.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas att ni hittar på något minst lika roligt

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den