Kallas till psykiatrin i juni

Hm jag tror nog inte alls på att jag kommer att få en kallelse till psykiatrin i juni. Nu skrev människan i och för sig inte vilket år som jag skulle kallas så det var kanske naivt av mig att tro att det handlade om i år. Jag tycker fortfarande att det är underligt att senaste kontakten jag hade var i december och efter det har det varit tyst.
Nu räknar jag inte det faktum att jag skickade ett meddelande och frågade vad som händer som kontakt. Svaret att jag skulle bli kallad i juni känns rätt fel så någon större mening att skriva ett nytt meddelande ser jag inte. Felaktiga svar är lika illa som inga svar. Kanske är det så att region dalarna hoppas att folk i kön dör eller bara blir vettiga medan de väntar. Det är i alla fall den billigaste lösningen för regionen.

Kommentarer