Mer än halva juni har passerat

Någon kallelse till psykiatrin har jag inte sett till så att jag kommer att bli kallad i juni känns inte troligt. Lite underligt känns det bara att de kunde ge mig beskedet att jag skulle ha en tid i juni men sedan har inget skett. Frågan är om de glömt bort mig eller om det bara har dykt upp en bunt akut fall.
Nu var inte ett besök så viktigt för mig men det stör mig att få beskedet att jag ska bli kallad till besök i juni och sedan verkar inget ske. Undra om det var i juli förra året som jag kontaktade psykiatrin för att försöka få till en ny utredning eller om det var i juni. Ett år har i alla fall snart passerat och någon ny utredning har inte påbörjats än. Det ska bli intressant att se hur lång tid ytterligare som det kommer att ta innan utredningen görs.

Kommentarer