Spelar DHL fotboll med paket?

Vi fick hem ett paket med DHL i dag. I paketet färdades lite växter, billigare och större utbud på nätet än vad det är här. Vi var ute efter billiga buskar som kan ge lite mer insynsskydd vilket alltid behövs. När paketet kom blev jag lite lätt skeptisk för det såg inte så bra ut.
Hoptryckt och med ett hål på sidan tycker jag inte att paket ska vara. Växterna såg ändå rätt okej ut även om en var på väg ut ur sin kruka och ett par andra hade fått knöliga krukor. Nu är det bara att hoppas att de kommer att växa fort. Min tanke om en perfekt trädgård är noll insyn men det är omöjligt i vår trädgård. Därför nöjer jag mig med noll insyn på en sida av huset och för att uppnå det skulle det behövas ett ordentligt plank eller mycket växter. Mycket växter finns det inte budget för men lite mindre insyn blir det med varje buske

Kommentarer