Konstiga släktingar hittar mig

Nu är jag säkert konstig men jag har noll behov av att ha kontakt med släkt som jag i bästa/värsta fall träffar var tionde år. På facebook står jag med mitt riktiga namn så där är det inte svårt att hitta mig.
Det är dock inget problem eftersom mitt konto är inaktiverat ca 364 dagar och 23 timmar per år. Hit till bloggen lär ingen släkt hitta om de inte klurar ut mycket om mig och lägger timmar på att googla och då gäller det bara min svenska sida. Jag trodde att min instagram var säker för det finns ingen koppling till vad jag heter. I går lade jag upp en bild för första gången i år och det dök upp nya följare. En av dem är min kusin som inte bor i Sverige. Jag funderade en stund på hur hon hade hittat mitt konto och insåg att hon följer en nära släkting till mig och den släktingen hade skrivit en sak och nämnt mig och mitt konto på instagram. Nej nej känner jag nu. Nu är min instagram inte privat och det finns inget hemligt där men jag vill inte ha släkt som följarr

Kommentarer