Nu kan jag köpa allt jag önskat mig

Jag fick objektivet sålt så nu ser det lite trevligare ut på mitt konto. Hälften ska in på sparkonto och resten kan jag köpa allt jag önskat mig för. Nu är det i vanlig ordning bara nödvändiga saker som jag har råd med men det känns skönt att kunna köpa linsvätska och linser.
Mer pengar hade alltid varit trevligt men nu klarar jag mig ett tag igen. Krisar det så får jag sälja något mer objektiv fast jag inte riktigt vill. Nu har jag bara kvar objektiv som jag använder hyfsat ofta så det skulle vara riktigt trist att behöva sälja någon av dem. Att jag kommer att vinna någon hyfsad summa på lotto någon gång tvivlar jag starkt på men jag tänker fortsätta spela på en eller två rader i veckan. Jag kan alltid trösta mig med att jag sponsrar staten med några kronor om det nu är någon tröst

Kommentarer