Vem fan är det där?

Det är en fråga jag ställer mig själv eller sambon några gånger per dag nu. Byn har blivit invaderad, liten by så det krävs inte många nya för en invasion. En del är semesterhus ägare och andra är folk som hälsar på sin släkt och så finns det kategorin okända.
Tyvärr så märker jag av att jag har mycket svårare att känna igen folk efter senaste gången som jag dog. Det i sig kan kännas lite lätt handikappande när jag inte känner igen folk som jag ändå pratat med rätt många gånger. Nu hade jag kunnat få avsevärt mycket värre skador i hjärnan så jag är tacksam för att jag ändå klarade mig hyfsat. Det är helt klart en av nackdelarna med folk som envisas med att återuppliva en. Ibland har jag funderat på att tatuera in DNR på bröstkorgen men jag tvivlar på att det hade hindrat någon.

Kommentarer