Yxa och spett

Att slita fysiskt ett tag gör mig alltid gott. Nu orkar jag aldrig hålla på så länge men lite är bättre än inget. I dag krigade jag mot en stubbe och mina vapen var en yxa och ett spett. Det tog sin tid men jag avgick med segern och det är vad som räknas. Skatan har inget med saken att göra.
Skatan fick mest vara med för att visa att det man uppfattar som svart inte alltid är det utan består av många fler lysande färger. Nu lät det där lite för jäkla käckt men va fan om det muntrar upp någon så är det bra

Kommentarer

  1. Halloj! Bestämde mig för att jag börjar härifrån och jobbar mig framåt i läsningen. Vad hade stubben gjort för ont, hade du storslagna planer för platsen? Att ta bort stubbar är ett jäkla skitjobb så jag känner med dig.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den