Bara en cigg

Jag hade tänkt gå och tvätta håret för en timme sedan först skulle jag bara kolla upp en sak på nätet. Nu har jag suttit här i en timme och inte gjort något vettigt, vad jag skulle kolla upp glömde jag bort och det har inte dykt upp i mitt huvud än. Kan inte ha varit något viktigt eller jag hoppas att det inte var det i alla fall.
Jag satsar på att snart resa på häcken och gå och röka och efter det ska jag ta och tvätta håret. På fm blev jag uppringd av vårdcentralen, de tyckte att jag skulle komma in på en undersökning i dag. Det tyckte inte jag för jag såg ut som fan och tiden de erbjöd innebar att jag inte skulle hinna duscha eller se levande ut. Det fanns några lediga tider den här veckan så jag tog en tid senare i veckan istället men lite för tidigt för att jag ska vara helt nöjd. Snart lär jag vara uppe i fribeloppet, tror jag hade 250 kr kvar efter mitt senaste besök. Nä ut och röka

Kommentarer