Börjar bli lite nojig

Anledningen till det är att jag har ett läkarbesök i morgon, nu är inte det något som brukar göra mig nojig men den här gången är jag det. Jag ska till läkaren för att prata om min yrsel, det gör mig inte nojig. Det som gör mig nojig är att jag är trött
och när jag är för trött ser jag extremt ledsen ut. Blanka ögon och jag ser mest ut som om jag ska börja gråta vilken sekund som helst. Jag är alltså inte ledsen utan ser bara ut att vara det. Det som oroar mig med det är att läkaren inte kommer att lyssna på vad jag säger utan bara vifta bort det som någon psykiskt. Jag vill inte ha någon kommentar i min journal om att jag ser ut att vara i dåligt psykiskt skick och jag vill inte heller få min yrsel bortviftad för det är ett riktigt problem. Jag hoppas verkligen att jag kommer att se piggare ut i morgon men det tvivlar jag på

Kommentarer