Firar med kaffe och knäckebröd

Man får ta vad man har helt enkelt och knäckebröd är ändå rätt gott. Det jag firar är att busken efter mycket om och men äntligen är på plats. Nu får den stå var den står till den dör eller till folket som på sikt kommer att bo här tar bort den.
Så jäkla skönt att vara klar med det för det var ohyggligt slitsamt. Att flytta en buske som är ca 160 cm hög utan att ta ner så mycket av den är inte att rekommendera. Jag planerar inte att göra mycket mer i dag för det har jag ändå ingen ork till. Att jämna till och fylla igen gropen var busken stod är ett projekt för i morgon

Kommentarer

  1. Heja heja! Jag skulle älska att ha trädgård men vet att varken min kropp eller tålamod skulle gilla sådant arbete.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den