255%

Det har börjat bli lite intressant att slå på datorn varje dag och se om den vill vara med eller inte. Just nu säger den att det är 255% kvar av batteriet och att den laddar. Nu är inte sladden i och 255% av batteriet låter inte helt logiskt.
Det verkar som om jag kommer att få en ny dator i födelsedagspresent och det skulle vara väldigt bra. Att surfa på mobilen en tid fungerar absolut men utan dator kan jag inte föra över bilder från kameran och det skulle vara tråkigt. Nu kan jag föra över bilder från kameran till mobilen men att föra över så pass stora filer skulle bli lite för drygt i längden.
Ute vräker regn ner igen så att fota i dag har jag inga planer på men någon dag borde vi rimligtvis slippa regn

Kommentarer

  1. Åh, det låter ju finfint med ny dator, hurra! <3 Om batteriet kunde vara 255% laddat vore det väl bra om det höll längre. :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den