57 min och en röd lampa som blinkar

57 minuter av promenaden gick i intensivt tempo vilket är godkänt. Att hålla god fart hela tiden går inte eftersom tanken med promenader även är att hundarna ska kunna gör ifrån sig och då blir det stopp.
 Det är lite spännande med min dator och se vad det är för nytt som den hittar på varje dag.
I dag blinkar en röd lampa och det är något nytt. Sambon gissade att den röda lampan varnar för att datorn tänker implodera. Nu var den gissningen inte riktigt på allvar men man vet aldrig. Det börjar kännas som om det är dags för lite ny design på den här bloggen så får se om jag orkar ta itu med det. Största problemet med det är bara att om jag ändrar tema så kommer merparten av mina bilder att vara för stora för fältet som jag skriver i. Att gå tillbaka genom alla inlägg och ändra storleken på alla bilder kommer jag inte att göra

Kommentarer