Får jag sova i natt?

Natten till i dag blev jag väckt ca 1.30 av känslan att mitt hjärta slog dubbelslag. Nu var det inte så utan det var grannarna som antagligen kom på att det var en bra tid att lyssna på musik högt.
Det var basen som väckte mig och det var inte ett trevligt uppvaknande. I morgon åker jag hem och det ska bli så jäkla skönt att återvända till tystnaden. Nästa gång jag kommer hit kommer jag inte att sova i det här rummet. Då blir det rummet på andra sidan istället för där borde man bli mindre störd av alla ljud från grannen. Det enda jag hoppas på nu bortsett från att sova är att tåget tar mig dit jag ska. Blir det ersättningsbuss är det tveksamt om jag kommer att hinna med bussen jag ska färdas de sista milen med

Kommentarer

  1. Jag drivs till vansinne av sådan basgång, det invaderar hela mitt inre och gör mig på riktigt dåligt humör och jag förstår att det påverkar dig ännu mer eftersom du inte är van vid en ljudmatta.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den