När får jag sova i dag?

Det är en intressant fråga. Min plan var att strax somna men det lär jag inte lyckas med. Grannen verkar vara och jobba och hennes söner är hemma.
Vad de lyssnar på för musik kan jag inte avgöra men basen hörs väldigt bra. Det är det ju kul att lyssna på. För hundens skull så hoppas jag inte att den är hemma för volymen i huset lär inte vara att leka med. Om hunden är hemma så lär nog barnen släppa ut den snart. Då lär jag få lyssna på skällande hund och bas. På måndag åker jag hem och nu längtar jag.

För mig är det här extra jobbigt eftersom jag konstant har för mycket stresshormoner i kroppen och ljud hela tiden driver upp det ännu mer. Hela jag är konstant på helspänn fast det inte finns någon anledning och när jag inte ens kan sova ordentligt blir det otroligt jobbigt

Kommentarer