Äter godis

I dag känns det helt rimligt att göra det tio på förmiddagen. För en stund sedan kom jag hem efter tredje promenaden i dag. Den första tog jag runt 24:30, inte för att jag tycker att det är roligt att vara ute och gå den tiden utan för att en hund behövde gå ut.
Promenad två tog jag runt 4:30 och efter det kändes det inte som någon större mening med att gå och lägga mig igen. Jag känner mig inte överdrivet pigg nu direkt men hunden mår bra igen så det är bra. Om han hade kunnat lära sig att tugga ordentligt skulle jag inte behöva ta promenader på nätterna men det lär inte ske. Det är en glupsk hund och när han får något som han tycker är extra gott händer det då och då att han skiter i att tugga ordentligt och sväljer för stora bitar och det tycker inte hans mage om.
Lyckas jag hålla mig vaken till i kväll är det lite av ett mirakel

Kommentarer