Internet tycker inte om mig

Den slutsatsen drar jag efter att vår uppkoppling är väldigt svajig och har varit det i några dagar nu. Det är väldigt irriterande när jag gång på gång tappar uppkopplingen när jag försöker göra något på nätet. Att det oftast inte är något vettigt jag försöker göra hör inte hit.
Jag lyckades i alla fall få iväg en beställning på apoteket innan uppkopplingen tyckte att det räckte med internet för en stund. En av biverkningarna på en av mina mediciner är tandlossning vilket gör att jag försöker vara petig med min tandvård. Förebyggande tandvård hemma är billigare än att besöka tandläkare/tandhygienist men pengar kostar det ändå. Apoteket hade 25% den här helgen så det kändes vettigt att göra en beställning. Hade det varit 25% på receptbelagda mediciner så hade det varit ännu bättre men nu fick jag i alla fall tandstickor och munskölj billigare. Migränmedicin (receptfri) och lite annat nödvändigt blev det också. Jag hade hellre lagt några hundra kronor på något roligt men jag får väl låtsas att det är roliga saker i paketet när jag öppnar det.

Kommentarer