Felkod 11

Det är alltid bra när man får en felkod när något inte fungerar. När det däremot inte går att läsa någonstans vad felkod 11 innebär så är det enbart irriterande. Jag har googlat och googlat och det enda jag har hittat en någon som skrivit på twitter att den har fått felkod 11.
Det hjälpte inte mig. Det jag har problem med är mobilt bankid som inte alls fungerar och har inte gjort det på några dygn. Nu är det bara på min gamla mobil som det inte fungerar så katastrof är det inte eftersom det fungerar på min nyare. Jag har avinstallerat appen och laddat ner den på nytt och det har inte varit några problem med att aktivera den. Problemet kommer så fort jag ska logga in någonstans. Den öppnar sig som den ska men innan texten kommer att jag ska fylla i min kod så släcker den ner sig. Att jag inte kan klura ut vad problemet är irriterar mig. Den fungerade för ca en vecka sedan så efter det måste något ha hänt. Jag kan inte minnas att jag har ändrat någon inställning i mobilen och jag har inte laddat ner någon ny app. Min teori börjar luta åt att det är mobilen som är på väg att paja och att det påverkar bankid appen. Mobilen har låst sig ibland och varit konstig så om den pajar helt snart blir jag inte förvånad. Den dagen den pajar kommer jag att sörja för det är en phablet, stor mobil som är perfekt att läsa e-böcker i

Kommentarer