2,5 km

Det var i onsdags som jag senast orkade ta mig ut på en promenad så nu på morgonen kände jag att jag måste ut. En promenad på 2,5 km kändes som ett par mil så pigg är jag inte. Att vara sjuk är alltid irriterande men den här gången är det extra surt.
Min bokade tid hos psykologen för att fortsätta med min utredning är veckan som kommer så jag måste bli frisk fort. Som det känns nu är min hjärna inlindad i en massa bomull vilket gör att all tankeverksamhet går extremt långsamt. Det känns inte så lämpligt då att träffa psykolog. Jag vet inte ens om det är ännu ett bedömningssamtal eller om tanken är att jag ska börja fylla i formulär. Att fylla i något på tid nu skulle bli väldigt missvisande. Tanken på att avboka ett besök som jag väntat nästan 6 månader på är inte kul. Frågan är hur lång tid jag måste vänta på att få en ny tid om jag måste avboka. Kunde jag inte få ha blivit sjuk om någon vecka istället?

Kommentarer