Surt surt surt

Det blev dags för mig att inse att jag inte kommer hinna bli frisk till mitt psykolog möte så jag fick ta itu med att avboka. Så jäkla surt det känns nu med tanke på att den här utredningen redan har tagit så abnormt lång tid och nu kommer det säkert att dröja ytterligare någon månad innan jag får en ny tid.
Sedan så blir jag inte ett dugg förvånad om jag nu bara blir avaktualiserad på öppenpsyk och får börja om från start om jag vill ha en utredning. Om det blir så kommer jag att lägga ner hela projektet med att ompröva mina befintliga diagnoser och utredas för andra. Det finns en gräns hur många gånger jag orkar stånga mig blodig mot den massiva väggen som går under namnet vuxenpsykiatri i Dalarna.

Det skulle även vara kul att bli frisk någon gång för det här börjar bli lite för tradigt. I dag är det sjätte dagen som jag har feber och jag har bara blivit lite lite bättre under de här dagarna.

Kommentarer