Avboka

 Jag är så ologisk att jag blir irriterad på mig själv. Nu har jag äntligen fått en tid till psykologen för att fortsätta med min utredning och allt jag känner för är att avboka tiden. Jag känner inte för att släppa in någon i mitt huvud nu och om jag kommer känna så dagen för besöket så är det meningslöst.

Det har gått så pass många år nu sedan jag tog kontakt med öppenvården för en utredning så det hade varit idiotiskt av mig att strunta i det nu. Samtidigt så hade jag en annan motivation då mot vad jag har nu. Nu känner jag mest bara för att ge psykiatrin och allt fingret. Jag vill fortfarande ha en korrekt diagnos eller ingen diagnos alls men jag har svårt att se att jag orkar med det nu. Nu behöver jag inte fatta något beslut i dag om jag ska avboka eller inte så det blir något att fundera på

Kommentarer