Känner hur de går runt

 Tiden har kommit när älgflugor finns överallt. Efter promenaden mitt på dagen så har jag känt hur minst en går runt på mitt huvud. Att lyckas få grepp om dem och ta död på dem är inte så lätt som det låter. När de väljer att bita mig blir det lättare.

En del djur borde inte få finnas.

Efter mycket velande så beslutade jag mig för att fullfölja utredningen. Min tid till psyk är nästa vecka. Jag tror inte att resultatet kommer att visa hela sanningen för jag har inte klarat av att vara helt ärlig, det kommer jag möjligtvis att ta upp med psykologen när jag ska dit. Nu vill jag mest bara få ett avslut på allt och bryr mig inte i så pass stor utsträckning som jag borde göra. Att få eller inte få en diagnos som visar hur jag är är något som jag borde bry mig om men det gör jag inte. Efter besöket nästa vecka hoppas jag att utredningen är klar och då tänker jag inte ha något mer med öppenpsyk att göra

Kommentarer

  1. Just det, det är den tiden på året. Älgflugor är en insekt jag aldrig vill uppleva live, lider med dig.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den