Om några timmar

 Sitter jag på en buss igen och några timmar efter det kommer jag sitta på ett tåg. Jag hoppas att resan kommer att gå smidigt och att det är lite folk precis som det var sist. Sedan så vill jag inte veta av några problem under resan för så kul är det inte att bli tvingad att kliva av tåg på vintern och stå och vänta på ersättningsbuss.

Munskydd har jag med mig om det är mycket folk men jag hoppas på att slippa använda. Sist jag åkte var vi 15-20 i tågvagnen och ingen som satt nära mig och då har jag inte munskydd. Jag hade hellre stannat hemma men någon måste ta itu med bouppteckning och det verkar som om det har blivit mitt ansvar. Skatteverket har jag redan pratat med några gånger för frågor har dykt upp i mitt huvud om hur saker ska fyllas i. Misstänker att jag kommer att få ringa dem fler gånger men de har varit väldigt trevliga så det blir inga problem. Saker är som de är och då är det bara att ta itu med det som behöver göras

Kommentarer