Talade till döva öron

 För några veckor sedan förklarade jag en sak så detaljerat som det var möjligt. Den jag förklarade för ställde någon motfråga så jag trodde att budskapet hade gått in. I går fick jag ett sms från personen och den upplyste mig om just det som jag hade förklarat och personen kom med slutsatsen att det måste vara ett misstag.

Nu blev mitt svar ganska irriterat och efter det har jag inte hört något. Lite svårt att inte bli irriterad när jag lagt ner tid på att ta reda på saker och sedan förklara men inget gick visst in. Onekligen blir det då väldigt otacksamt att anstränga sig. Det blir även rätt förvirrat om jag reder ut saker och någon sedan hävdar att det måste vara fel fast det står svart på vitt hur det är

Kommentarer

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den