Borde ha lärt mig

 Jag lade ut några auktioner på tradera för någon vecka sedan. Inget dyrt men saker det är skönt att bli av med. En del blev sålt och tre köpare var duktiga och betalade fort så jag kunde skicka iväg sakerna. Jag brukar alltid dra till mig hopplösa köpare så jag blev glad att det gick så smidigt.

Sedan hann verkligheten ikapp mig eller en jobbig köpare. Auktionen gick ut för över en vecka sedan. Några pengar har jag inte sett till än och personen har inte svarat på meddelande. Jag skickade ett nytt meddelande i dag och upplyste personen att han har på sig till ett visst datum att betala eller höra av sig. Nu tror jag inte att han kommer att göra det men jag hoppas. Alltid drygt att behöva lägga ut saker på nytt bara för att idioter lägger bud och sedan inte betalar

Kommentarer