Så är de här

 Storspovarna har kommit. En suddig bild får bli beviset på det.

Jag är fortfarande slut i huvudet och orkar inte ta mig för mycket. Det blir inte heller bättre när jag med jämna mellanrum måste agera hjälp för allt möjligt. I går fick jag ägna tre timmar i telefon åt att guida en person hur man gör lite saker på nätet.

Nu var det viktiga saker så att säga nej var inget alternativ och hade jag inte hjälpt till så hade nog inget blivit gjort. 

Upptäckte att jag hade ett missat samtal från vårdcentralen i dag och eftersom jag är jag ringde jag aldrig upp. Det enda jag kan komma på att de vill mig är tid för vaccination och det känns lite för tidigt. Nu anar jag att jag tillhör en riskgrupp men det känns som om det ändå borde vara många före mig att vaccinera. Jag får se om de ringer igen i morgon annars får jag väl ta och höra av mig. Jag tänker alltså vaccinera mig när jag får chansen


Kommentarer