Kanske lite överdrivet?

 Jag är inte motståndare till munskydd även om jag själv bara har det om det är ett krav. Att andra använder munskydd även om det inte är ett krav brukar jag inte reagera på. I dag gjorde jag det.

På hundpromenad så såg jag en i byn som var på väg till sin brevlåda. Det i sig är inget underligt men hon hade munskydd på sig. Någon större risk att komma nära någon i byn finns aldrig så det kändes lite för överdrivet. Givetvis helt upp till henne hur hon vill göra. Jag har däremot inga planer på att någonsin använda munskydd när jag är ute och rör mig i byn

Kommentarer

  1. Jag brukar reagera på dom som kör bil själva som sitter med munskydd. Det om nåt känns lite överdrivet. Men som du säger, det är upp till var och en.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den