Tur att jag är gjord av pengar

 Mina linser började klia så jag gjorde som jag brukar. Att promenera in i badrummet, tvätta händerna och öppna badrumsskåpet för att ta ut linsvätska. 

När jag har linser så ligger mina glasögon i badrumsskåpet, jag reagerade på att något såg fel ut med dem och tog fram glasögonen. Och ja så här ska de inte se ut.


För några dagar sedan så såg jag att det var en liten skada på ena glaset/plasten och nu har tydligen den lilla skadan vandrat genom hela glaset/plasten. Att skaffa nya glasögon hade jag inte några planer på men nu har jag inte så mycket att välja på. Jag ser tyvärr så pass dåligt att jag måste ha dyrare glas/plast för att få ner tyngden på glasögonen. Glasögonen köpte jag 2014 så jag får väl vara glad för att de höll så här länge. Blä för att behöva lägga pengar på nya glasögon

Kommentarer