Ingen förbättring

 

Jag fortsätter min trötta tid på den här jorden. Jag tog nya blodprover för en tid sedan men ingen förbättring än fast jag ökat på min medicindos. Nya blodprov är inplanerade om några veckor och vad läkaren tänker hitta på om mina värden fortfarande inte är bättre vill jag inte ens gissa.Fler tabletter är jag inte alls sugen på att behöva ta men måste jag så får det bli så. 

Rådjuren har haft det kämpigt i år och det märks för de har ätit fruktansvärt mycket på våra äppelträd. Förra vintern tuggade de bara på någon gren så jag trodde att det skulle vara samma sak den här vinter. Hade jag anat hur det skulle bli så hade träden blivit inringade av nät så rådjuren inte skulle ha kommit åt. Att göra något nu är rätt kört för det går inte att få ner några stödpinnar i marken som det går att fästa nät i. Det är helt enkelt som det är

Kommentarer