Varför tittar jag på det här?

Att jag tittar upp på ekorrar är naturligtvis helt logiskt.
Mindre logiskt är det dock att jag för tredje söndagen klockan nio kommer att ställa mig frågan varför jag tittar på det jag tittar på.
Det jag tittar på då är Springfloden. Jag såg inte första säsongen men det gjorde min sambo och det beror på honom att vi tittar. Jag kan tänka mig att man gillar serien bättre om man inte läst böckerna. Det har jag däremot gjort, inte sista boken än dock för den kom ut för några dagar sedan. Böckerna är så ofantligt mycket bättre än serien på tv. För min del blir det även lite fel för jag hade skapat en bild av karaktärerna som inte alls stämmer med skådespelarna. Kanske hittar jag på något annat att göra klockan 21 men det tror jag inte.

Nu har jag klarat av mina steg så några planer på att förflytta mig någon längre sträcka resten av kvällen har jag inte

Kommentarer

  1. Jag har inte läst böckerna men tyckte att säsong 1 var riktigt bra, kanske just därför. Säsong 2 är jag inte så imponerad av, jag gillade säsong 1 eftersom den jämfört med amerikansk krim var hyfsat lågmäld. Det är ju inte säsong 2. :-/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du hittar orken någon dag så tycker jag att du borde läsa någon av böckerna. Det är lätta böcker att sig igenom men jag vet hur det är när man inte har energi för det ändå

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den