Typiskt på ett dåligt sätt

Jag var glad över att jag hade råd med alla nödvändiga utgifter och då kommer givetvis en utgift jag inte alls räknat med. Jag har två par jogging/walkingskor, ett par vattentäta och ett par som inte är det på något sätt. Egentligen borde jag ha ett par vattentäta kängor men eftersom det är dyrare så köper jag bara jogging/walkingskor.
För några veckor sedan så började själva skodelen lossna från sulan på de vattentäta. Jag limmade ihop dem och det fungerade tills i dag. Nu har de gått sönder ännu mer och att försöka limma igen finns det ingen mening med. Ett tag lär jag klara mig utan vattentäta skor men i längden fungerar inte det så bra. Några pengar till skor har jag inte nu oavsett hur mycket jag anser mig behöva det så det får fungera ändå.

Kommentarer

  1. Åh vad drygt, jag lider verkligen med dig. :-( Hoppas att du hittar några bra, när du får pengar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen värdelöst att ha dåligt med pengar

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den