Woho verkar som om jag får pengar

Nu ropar jag inte hej innan jag har pengar på kontot men det verkar som om en person vill köpa objektivet som jag vill sälja. Det skulle vara så skönt att få in ett par tusen för det är lite för tomt på mina konton.
Om jag inte hade delat mitt liv med hundar så tror jag inte att jag hade känt att det är viktigt att ha pengar på kontot. Veterinärvård kostar en del och jag vill alltid ha pengar tillgängligt så att det täcker självrisken. Skulle det krisa fullständigt så är jag säker på att jag hade kunnat få låna pengar av människor i min närhet men den sitsen undviker jag gärna om det går

Kommentarer

  1. Att ha pengar på kontot är alltid en trygghet och som du säger, så blir djur sjuka så kostar det oftast mycket. Hoppas verkligen vi slipper en sån utgift.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, blir djur sjuka tickar räkningar på i ett oroväckande tempo

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den