En ny egenskap

Min dator verkar ha tröttnat ordentligt på mig nu eller bara på livet. Den uppvisar nämligen en ny egenskap nu och väldigt irriterande är den. Med någon sekunds intervall så ändrar den ljusstyrkan på skärmen.
Ljuset går från normalt ljus till snäppet mörkare och så tillbaka till ljust och så lite mörkare och så fortsätter det och nu börjar det ge mig huvudvärk. Och där stängde datorn ner sig men det gick att väcka den. Jag tror inte riktigt att jag uppskattar teknikprylar som gör som de vill. Det lutar åt att jag nog får hålla mig till mobilen om jag vill surfa

Kommentarer

  1. Min dator började överhetta någon gång i somras och jag tänkte att det inte var så konstigt eftersom den då var nästan 6 år gammal, jag kunde ha igång den max 20 minuter. Till slut tänkte jag att det kunde vara värt att köpa en ny extern fläkt eftersom den jag hade var 4 år gammal och det gjorde saken mycket bättre men din verkar vara bortom hjälp nu. Jag lider med dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. I dag är ljuset stabilt än så jag hoppas att den hänger kvar några dagar till

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den