8 veckor

Jag kan inte säga att jag är förvånad men det kom ingen kallelse den här veckan heller. Nu är det då åtta veckor sedan jag träffade kuratorn och påbörjade en utredning. Det hade varit kul att få veta någon gång om jag ska få fullfölja en utredning eller om de har lagt ner det.
Jag börjar luta åt att de beslutat att jag inte ska få göra en ny utredning med tanke på att tiden går och att jag inte har hört något alls. Som det är nu känns det bara som ytterligare ett irritationsmoment att jag inte får någon information. Det enda jag kan göra är väl att fortsätta att vänta och se när de behagar informera mig om hur det ska bli.

Kommentarer

  1. Kan du inte ringa upp och fråga så slipper du den där retliga väntan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo absolut. Drar mig bara för att göra det för jag får aldrig något vettigt svar från psyk. Sist jag hörde av mig och frågade vad som skulle hända fick jag svaret att jag skulle bli kallad efter en månad. Det tog 2-3 månader innan jag blev kallad då. Det senaste beskedet var att det skulle bli konferens om mig och då skulle beslut fattas om vad som ska ske. Jag kan i min journal se att de inte än har tagit upp mig på någon konferens så jag misstänker att de själva inte har något besked att ge mig

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den