Bajspåsar är alltid bra

Det finns tillfällen när jag inser att det finns underliga fördelar med att ha hund. Jag har nog minst två bajspåsar i fickan på alla jackor som jag äger.
När jag tvingade mig ut med hundarna i dag tänkte jag att det var bra att jag hade bajspåsar med mig. Redan när jag vaknade så kände jag en förvarning om att migrän nog skulle drabba mig. Jag tog tabletter på morgonen och hoppades att det fort skulle gå över. När det var dags att ta ut hundarna kände jag mig inte piggare men försökte tänka positivt att om jag skulle behöva spy fick jag nyttja en bajspåse. Nu klarade jag mig från det och det är det mest positiva den här dagen

Kommentarer

  1. Jag hade _exakt_ samma tanke idag när jag åkte till Oliver men inte pga migrän utan pga ångest, har aldrig förut varit nära att kräkas pga panikångest. Det var en... intressant... känsla. Hoppas migränen gick över.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men fy så hemskt. Gick det bättre för dig att ta dig hem?
      På kvällen var jag i bra skick igen men trött

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den