Sex veckor

Eftersom det nu har gått sex veckor sedan jag träffade kuratorn loggade jag in på 1177. Nu trodde jag att jag där skulle se en anteckning från en konferens som öppenpsyk skulle ha om mig.
Och jag trodde även att jag skulle se att jag hade planerat besök hos någon. Så var det givetvis inte utan inget nytt alls. Jag börjar verkligen fundera på hur lång tid de här på öppenpsyk räknar med att en utredning ska ta. Blir det ett besök varannan månad så lär det väl ta runt ett år att bli klar med en utredning. Hade jag vetat för ca 18 månader sedan hur det här skulle bli så hade jag aldrig tagit kontakt med öppenpsyk och bett om en ny utredning

Kommentarer

  1. Det känns verkligen som att de hoppas att du ska höra av dig och säga "never mind". Fy sjutton vad dåligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har övervägt rätt många gånger att faktiskt höra av mig och säga just det. Den här väntan och segheten är frustrerande.

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den